1. Úvodné ustanovenia
1.1. V prípade, že neboli dohodnuté iné písomné podmienky kúpnej zmluvy, upravujú tieto "VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A DODACIE PODMIENKY", vydané v súlade s ustanovením § 273 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka (ďalej len "PODMIENKY"), zmluvné vzťahy, vznikajúce medzi firmou Reda SK, s.r.o., Pribinova 40, 811 09 Bratislava, IČO 47743476 ako predávajúcim (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim (ďalej len "kupujúci") uvedeným v kúpnej zmluve (ďalej len "zmluva").
1.2. Kúpna zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim vzniká prijatím objednávky z e-shopu. Prijatie objednávky kupujúceho predávajúcim pri predaji tovaru v e-shope zašle predávajúci kupujúcemu emailom na adresu uvedenú kupujúcim v objednávke.
1.3. Kúpnou zmluvou sa predávajúci zaväzuje, že kupujúcemu odovzdá tovar/vec, ktorá je predmetom kúpy, a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo k nej, a kupujúci sa zaväzuje, že vec/tovar prevezme a zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu.
2. Predmet plnenia
2.1. Predmetom plnenia je dodávka Smart darčekov z ponuky programu Shell ClubSmart (ďalej len „tovar“), ktoré je možné vymeniť iba za body, alebo čiastočne uplatniť body a čiastočne za doplatok.
3. Kúpna cena tovaru
3.1. Všetky ceny sú zmluvné. V on-line e-shope sú vždy aktuálne a platné ceny.
3.2. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej len „kúpna cena“).
4. Dodacia lehota
4.1. Odmena je Kupujúcemu doručená spravidla od jedného mesiaca od odpísania bodov z jeho účtu.
5. Dodacie podmienky
5.1. Tovar je možné Kupujúcemu zaslať prostredníctvom DPD alebo Packeta.
5.2. Miestom a časom dodania tovaru kupujúcemu je odovzdanie tovaru prvému nezávislému dopravcovi (kuriérska služba, napr. Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. a iné.) v sídle predávajúceho.
5.3. Za podmienok uvedených v bode 3.2., platí kupujúci predávajúcemu náklady na dopravu.
5.4. Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku Kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
5.5. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je potrebné bezodkladne oznámiť e-mailom na adresu info.clubsmart@reda.cz, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom alebo poštou Predávajúcemu. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje Kupujúceho práva tovar reklamovať, Kupujúci je však povinný preukázať, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
6. Platobné podmienky
6.1. Predávajúci akceptuje nasledujúcu platbu kartou karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro prostredníctvom internetového platobného portálu. Poskytovateľom platobnej brány je spoločnosť ComGate Payments, a.s. .
Možnosti platieb:
• Platba kartou
Platba kartou je najpoužívanejšia platobná metóda. Platobná brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Po schválení platby získava kupujúci ihneď informáciu o uskutočnení platby
• Bankový prevod
Bankovým prevodom je myslený prevod peňazí medzi dvoma bankami bez použitia platobnej karty. Prihlásenie do online bankovníctva alebo aplikácie garantuje bezpečnosť platobnej metódy – potvrdenie platby môže prebehnúť iba v nich. Pri spracovaní transakcie je bezpečnosť zaručená tým, že spojenie medzi bankami je šifrované.
Kontaktné údaje na spoločnosť ComGate Payments, a.s.:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova trieda 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
6.2. Predávajúci je oprávnený požadovať uhradenie celej kúpnej ceny a dopravy ešte pred odoslaním tovaru Kupujúcemu.
6.3. Predávajúci posiela faktúry výhradne elektronicky na vopred stanovenú e-mailovú adresu dohodnutú medzi predávajúcim
7. Odstúpenie od zmluvy Kupujúcim
7.1. V prípade, že sa Kupujúci po prevzatí Tovaru rozhodne tento Tovar vrátiť (napr. z dôvodu že nespĺňa jeho očakávania), môže tak urobiť do 14 dní od prevzatia odmeny. Tovar musí zaslať späť na vlastné náklady na adresu REDA SK s.r.o., Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno.
7.2. Tovar nesmie byť poškodený a musí byť v originálnom obale vrátane všetkého príslušenstva. Po prevzatí vráteného Tovaru Predávajúcim má Kupujúci nárok na vrátenie Bodov, ktoré zaisťuje Zákaznícke centrum Shell, a v prípade odmeny s doplatkom okrem toho tiež nárok na vrátenie doplatku, ktorý zaisťuje REDA SK s.r.o. V tomto prípade je splatnosť 14 dní od prijatia vráteného tovaru Predávajúcim.
8. Odstúpenie od zmluvy Predávajúcim
8.1. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo pokiaľ výrobca dovozcu alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dojednaný v kúpnej zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy, a to prevodom na účet určený kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
9. Iné ustanovenia
9.1. Zjavné vady plnenia musia byť kupujúcim písomne oznámené Predávajúcemu v súlade a s náležitosťami podľa reklamačného poriadku predávajúceho, a to najneskôr do 14 kalendárnych dní od odovzdania tovaru, a skryté vady ihneď po ich zistení, najneskôr do 6 mesiacov od odovzdania tovaru.
9.2. Predávajúci je povinný uznané vady plnenia odstrániť najneskôr do 2 mesiacov po obdržaní reklamácie takto:
Ak je dodanie chybného tovaru podstatným porušením zmluvy môže kupujúci:
a) požadovať odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci, pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané, ale pokiaľ sa vada týka iba súčasti veci, môže kupujúci požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy.
9.3. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru od predávajúceho alebo okamihom, kedy predávajúci odovzdá tovar prvému nezávislému dopravcovi do miesta určenia. Pri prevzatí tovaru od kuriérskej služby (nezávislý dopravca) je kupujúci povinný starostlivo skontrolovať neporušenosť prepravného obalu. V prípade, že obal je poškodený uvedie kupujúci túto informáciu do odovzdávacieho protokolu kuriérskej služby (nezávislý dopravca).
9.4. Predávajúci nezodpovedá za škody vzniknuté nesprávnym použitím alebo skladovaním dodaného tovaru.
9.5. V prípade uznania vady tovaru nahradí Predávajúci iba hodnotu riadne reklamovaného tovaru.
9.6. Fotografie jednotlivých predmetov majú iba informatívny charakter a nemusia plne zodpovedať skutočnosti, najmä čo sa týka farebnosti a detailov prevedenia.
9.7. Za vadu dodaného tovaru sa nepovažuje rozdielna sýtosť farby alebo odtieň farby medzi skutočne dodaným tovarom a farbou podľa katalógu.
10. Záverečné ustanovenia
10.1. V prípadoch neupravených týmito PODMIENKAMI sa tento zmluvný vzťah bude riadiť zákonom č. 89/2012 Zb. občianskym zákonníkom a v prípade sporu bude rozhodovať miestne príslušný súd, v obvode ktorého je sídlo predávajúceho.
10.2. Každá zo zmluvných strán je oprávnená robiť písomné rokovania prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov, a to elektronickou poštou, pokiaľ je ním zachytený obsah právneho konania a určenia osoby, ktorá právne konanie urobila. Zmluvné strany sa zaväzujú, že nebudú konanie urobené v elektronickej podobe, akokoľvek spochybňovať alebo vyhlasovať za neplatné iba preto, že konanie bolo urobené v elektronickej podobe.
10.3. VODP sú platné od 1.11. 2023 do vydania nových VODP.